یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
تصاویر / اقامه نماز جمعه پلدشت

حوزه/ حجت‌الاسلام طالبی گفت: جمهوری اسلامی ایران آماده است در صورت تکرار حماقت دشمن صهیونیستی، با موشک‌های بیشتری به شکلی کوبنده‌تر و در ابعاد گسترده‌تر، پاسخ دهد، دشمن باید بداند که پاسخ بعدی ما پشیمان‌کننده و دردناک‌تر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام وحید طالبی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در جمعه نصر و در میدان فرصت می‌دهد تا بگوید ما مقتدر و آماده هستیم و هیچ‌گاه ترس به خود راه نمی‌دهیم و مانند مسئولان برخی کشورها به پناهگاه نمی‌رویم.

وی با اشاره به خطبه عربی مقام معظم رهبری در جمعه نصر، گفت: چند صد موشک به فرمان مقام معظم رهبری به سمت رژیم اشغالگر پرتاب و ابهت دشمن در هم کوبیده شد و سپس با اقتدار و صلابت در نماز جمعه نصر حاضر شدند.

امام جمعه پلدشت گفت: رهبر انقلاب باروحیه شهادت‌طلبی در نماز جمعه نصر و با حضور جمعیت میلیونی ملت غیور ایران حاضر شد و شجاعت رهبر و ملت ایران را به رخ جهانیان کشید تا رژیم غاصب بداند با شهادت سید حسن نصرالله، خون مقاومت به جوش آمده و نابودی رژیم صهیونیستی زودتر از موعد محقق می‌شود.

حجت الاسلام طالبی، با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به جبهه مقاومت، یادآور شد: هر مسلمانی که بتواند ضربه‌ای به رژیم صهیونیستی بزند قدمی برای بشریت برداشته، عملیات وعده صادق ۲ مطالبه مردم و ضربه سنگین و سیلی محکمی به صهیونیست‌ها بود که در صورت تکرار حماقت، پاسخ کوبنده‌تری خواهند گرفت.

امام‌جمعه پلدشت خاطرنشان کرد: باید از سپاه پاسداران و نیروهای مسلح کشور تشکر کنیم که در عملیاتی غرورآفرین، سه‌شنبه‌شب سیلی محکمی به صهیونیست‌ها زدند، موشک‌های پیشرفته ایران از سامانه‌های دفاعی دشمن عبور و به اهداف تعیین‌شده اصابت کردند، این عملیات، تحسین‌برانگیز و غرورآفرین بود.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران آماده است در صورت تکرار حماقت دشمن صهیونیستی، با موشک‌های بیشتری به شکلی کوبنده‌تر و در ابعاد گسترده‌تر، پاسخ دهد، دشمن باید بداند که پاسخ بعدی ما پشیمان‌کننده و دردناک‌تر خواهد بود.

وی تصریح کرد: همان‌طور که خون سیدعباسی موسوی بر زمین نماند و هدر نرفت، خون این سید نیز به زمین نمی‌ماند و اگر سرداری بر زمین بیفتد سرداری دیگر پرچم را به دست می‌گیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha